Kurikulum dərs 1: Təhsil qanununun əsas prinsipləri və tələbləri (TAİM 2023)
The Required Curriculum forms the first year of study and establishes a common foundation in the fundamental practices of business including finance, marketing, leadership, negotiation, operations, strategy, and more. All students participate in the same set of classes within their section of 90 colleagues, including FIELD, which complements case-method learning with smaller hands-on team projects, personal reflection, and immersions. In addition to acquiring specific analytical and quantitative skills, students become acclimated to MBA Program standards of communication and collaboration, and develop strong, lasting relationships with one another.
kurikulum ders 1
During the second year, students choose from an unparalleled range of elective courses to build on the basic concepts developed in the Required Curriculum. This portion of the program enables students to integrate the functional skills learned in the first year into an understanding of the firm as a total enterprise.
During the winter term, choose from an array of courses spanning topics from corporate board leadership to reimagining capitalism and authentic leadership development to managing global health. You also have the opportunity to participate in Immersive Field Course (IFC).
Bu proqram Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilmiş yerli kurikulum əsasında 11 illik akademik təhsil təqdim edir. Dərslər Azərbaycan və ya rus dillərində keçirilir.
AzEdu.az bu məqsədlə, müəllimləə kurikulumla bağlı əvvəlki imtahanlarda verilən sualları təqdim edir. Bu sualların sonda doğru cavabları da var. Hörmətli müəllimlər, siz bu suallar üzərində işləməklə, kurikulum predmetinin tələblərini, məntiqi-analitik cəhətlərini daha yaxından müşahidə edə və müəyyən vərdişlərə sahiblənə bilərsiniz:
kurikulum dərs 1 nədir
kurikulum dərs 1 video
kurikulum dərs 1 izahı
kurikulum dərs 1 test
kurikulum dərs 1 təhsil qanunu
kurikulum dərs 1 zülfüqar mayılov
kurikulum dərs 1 gülşən həşimova
kurikulum dərs 1 coşqun namazov
kurikulum dərs 1 gülər hüseynova
kurikulum dərs 1 youtube
kurikulum dərs 1 pdf
kurikulum dərs 1 ppt
kurikulum dərs 1 slayd
kurikulum dərs 1 sunu
kurikulum dərs 1 kitab
kurikulum dərs 1 müzakirə
kurikulum dərs 1 suallar
kurikulum dərs 1 cavablar
kurikulum dərs 1 örnək
kurikulum dərs 1 taim 2023
kurikulum dərs 1 taim 2022
kurikulum dərs 1 sertifikasiya
kurikulum dərs 1 müəllimlərin işə qəbulu
kurikulum dərs 1 müellim ol kanalı
kurikulum dərs 1 biliyin növləri
kurikulum dərs 1 idraki taksonomiya
kurikulum dərs 1 məzmun xətti
kurikulum dərs 1 standartlar
kurikulum dərs 1 altstandartlar
kurikulum dərs 1 təlim nəticələri
kurikulum dərs 1 pedaqoji tələblər
kurikulum dərs 1 pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri
kurikulum dərs 1 interaktiv öyrənmə metodları
kurikulum dərs 1 qiymetlendirme növlari
kurikulum dersi formativ qiymetlendirme
kurikulum dersi summativ qiymetlendirme
kurikulum dersi yaradıcı tefekkur
kurikulum dersi etika davranis qaydalari
kurikulum dersi musahibe suallari
kurikulum dersi musahibe izahi
kurikulum dersi musahibe ornekleri
kurikulum dersi musahibe videolari
kurikulum dersi musahibe rehberi
kurikulum dersi musahibe ipuclari
This study aims to describe the ability of students' mathematical connections in solving problems in the circle equation material through transposition studies. The method in this research is a descriptive qualitative approach, the techniques used in the study are tests, interviews, and documentation to explore data in research. Test and interview techniques were carried out in order to find out more about the ability of connections and generate knowledge about the transposition in making mathematical problem solving designs. The test is given to 3 students who have high ability, medium ability and low ability. Analysis of the data in this study is through the provision of problem solving tests and interviews using time triangulation, which provides tests and interviews for each student with a different time. The results in this study indicate that highly capable subjects have excellent mathematical connections and didactic knowledge is well utilized and able to provide alternative answers that differ from researchers so that a didactic transposition is formed, that is knowledge to be taught with knowledge, subjects of mathematical ability are able understand the problem well but are not careful enough in solving problem so that previous knowledge is underutilized, the subject of low mathematical ability is not able to understand the problem well and is unable to solve problems in the form of algebra so that the initial knowledge possessed is not well connected.