top of page

Working Mothers

Public·67 members
Matthew Wright
Matthew Wright

Kurikulum dərs 1: Təhsil qanununun əsas prinsipləri və tələbləri (TAİM 2023)



The Required Curriculum forms the first year of study and establishes a common foundation in the fundamental practices of business including finance, marketing, leadership, negotiation, operations, strategy, and more. All students participate in the same set of classes within their section of 90 colleagues, including FIELD, which complements case-method learning with smaller hands-on team projects, personal reflection, and immersions. In addition to acquiring specific analytical and quantitative skills, students become acclimated to MBA Program standards of communication and collaboration, and develop strong, lasting relationships with one another.




kurikulum ders 1


Download: https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fpicfs.com%2F2unWPn&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw1-MzRnFpvMwW-C2FJF_ZjR



During the second year, students choose from an unparalleled range of elective courses to build on the basic concepts developed in the Required Curriculum. This portion of the program enables students to integrate the functional skills learned in the first year into an understanding of the firm as a total enterprise.


During the winter term, choose from an array of courses spanning topics from corporate board leadership to reimagining capitalism and authentic leadership development to managing global health. You also have the opportunity to participate in Immersive Field Course (IFC).


Bu proqram Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilmiş yerli kurikulum əsasında 11 illik akademik təhsil təqdim edir. Dərslər Azərbaycan və ya rus dillərində keçirilir.


AzEdu.az bu məqsədlə, müəllimləə kurikulumla bağlı əvvəlki imtahanlarda verilən sualları təqdim edir. Bu sualların sonda doğru cavabları da var. Hörmətli müəllimlər, siz bu suallar üzərində işləməklə, kurikulum predmetinin tələblərini, məntiqi-analitik cəhətlərini daha yaxından müşahidə edə və müəyyən vərdişlərə sahiblənə bilərsiniz:


kurikulum dərs 1 nədir


kurikulum dərs 1 video


kurikulum dərs 1 izahı


kurikulum dərs 1 test


kurikulum dərs 1 təhsil qanunu


kurikulum dərs 1 zülfüqar mayılov


kurikulum dərs 1 gülşən həşimova


kurikulum dərs 1 coşqun namazov


kurikulum dərs 1 gülər hüseynova


kurikulum dərs 1 youtube


kurikulum dərs 1 pdf


kurikulum dərs 1 ppt


kurikulum dərs 1 slayd


kurikulum dərs 1 sunu


kurikulum dərs 1 kitab


kurikulum dərs 1 müzakirə


kurikulum dərs 1 suallar


kurikulum dərs 1 cavablar


kurikulum dərs 1 örnək


kurikulum dərs 1 taim 2023


kurikulum dərs 1 taim 2022


kurikulum dərs 1 sertifikasiya


kurikulum dərs 1 müəllimlərin işə qəbulu


kurikulum dərs 1 müellim ol kanalı


kurikulum dərs 1 biliyin növləri


kurikulum dərs 1 idraki taksonomiya


kurikulum dərs 1 məzmun xətti


kurikulum dərs 1 standartlar


kurikulum dərs 1 altstandartlar


kurikulum dərs 1 təlim nəticələri


kurikulum dərs 1 pedaqoji tələblər


kurikulum dərs 1 pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri


kurikulum dərs 1 interaktiv öyrənmə metodları


kurikulum dərs 1 qiymetlendirme növlari


kurikulum dersi formativ qiymetlendirme


kurikulum dersi summativ qiymetlendirme


kurikulum dersi yaradıcı tefekkur


kurikulum dersi etika davranis qaydalari


kurikulum dersi musahibe suallari


kurikulum dersi musahibe izahi


kurikulum dersi musahibe ornekleri


kurikulum dersi musahibe videolari


kurikulum dersi musahibe rehberi


kurikulum dersi musahibe ipuclari


This study aims to describe the ability of students' mathematical connections in solving problems in the circle equation material through transposition studies. The method in this research is a descriptive qualitative approach, the techniques used in the study are tests, interviews, and documentation to explore data in research. Test and interview techniques were carried out in order to find out more about the ability of connections and generate knowledge about the transposition in making mathematical problem solving designs. The test is given to 3 students who have high ability, medium ability and low ability. Analysis of the data in this study is through the provision of problem solving tests and interviews using time triangulation, which provides tests and interviews for each student with a different time. The results in this study indicate that highly capable subjects have excellent mathematical connections and didactic knowledge is well utilized and able to provide alternative answers that differ from researchers so that a didactic transposition is formed, that is knowledge to be taught with knowledge, subjects of mathematical ability are able understand the problem well but are not careful enough in solving problem so that previous knowledge is underutilized, the subject of low mathematical ability is not able to understand the problem well and is unable to solve problems in the form of algebra so that the initial knowledge possessed is not well connected.


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page